July favourites

Hey lovies,

sorry dat ik zo laat ben met de july favourites blog , maar ik heb weinig tijd gehad nu ik op vakantie ben ! Ik twijfelde dat ik het nog ging posten of niet ,maar ik besliste om het toch nog te doen . Sorry dat het zo laat is !! Veel plezier !

FullSizeRender-8

Big Eyes mascara – Maybeline

Deze mascara van Maybeline is 1 van mijn favoriete mascaras  ! Het is een super handige mascara dat 2 borsteltjes heeft , 1 groot borsteltje voor je bovenste wimpers en een klein borsteltje voor je onderste wimpertjes ! Vroeger vond ik het altijd lastig om mijn onderste wimpertjes te doen , maar nu is het super easy !

FullSizeRender-11

Pure shine colour lip balm – Carice
Deze lipbalm die ik gekregen heb van een vriendin (thanx ! ❤ ) in de kleur 040, cherry berry is niet alleen super mooi maar het maakt je lippen ook super zacht ! Het ruikt echt super lekker en het geeft een mooi glossy effect !

FullSizeRender-10

Stay concealer all day – Essence
Deze concealer belooft om een hele dag te dekken en dat doet die ook ! Het is een super makkelijke verpakking die je overal mee naartoe kan nemen ! een echte aanrader !!

FullSizeRender-7

Gel gloss nagellak – NYC
Deze nagellak die ik van dezelfde vriendin heb gekregen (thanx again !) heeft een super mooie kleur ! Het is een soort van mix tussen pastel blauw en pastel paars ! Het geeft ook een gelnagellak effect, een echte must !

FullSizeRender-12

Beach please – Hollister

Dit parfum van hollister ruikt super lekker ! Het laat me echt denken aan de zee en zomer ! Ik heb ondertussen al een grote collectie hollister-parfums dus deze kon natuurlijk niet ontbreken ! 🙂

FullSizeRender-5

Stad van Beenderen – Mortal instruments

Waarschijnlijk kennen jullie de film : ‘City of Bones’ wel, ik vond het echt een super leuke film ! Toen zag ik dat er een reeks boeken van bestond en natuurlijk moest ik ze lezen , ik kocht om te beginnen dit boek en ik vind dit boek echt super !  Als ik terug van vakantie ben , ga ik onmiddellijk weer naar de winkel voor het vervolg ! 😀

FullSizeRender-9

Femme Boost Sugar Free 

Dit drankje gemaakt van grapefruit en acai is niet alleen lekker , maar het geeft je ook energie. Het is niet zoals Redbull een echte energy drink, want er zitten natuurlijke stoffen in en minder cafeïne !

Muziek :

  • Top Down – Fifth Harmony
  • How deep is your love – Calvin Harris
  • Cool for the summer – Demi Lovato
  • Drag me Down – One Direction
  • Black magic – Little mix
  • Trap Queen – Fetty Wap

Groetjes xx

-Fabulous talk

11 thoughts on “July favourites

  1. Jaa, the mortal instruments zijn echt hele leuke boeken!
    Ik heb ze nu alle 6 gelezen en is echt super leuk!
    Ook zo’n zin in de serie?
    xx

    Like

  2. De stay all day concealer is ook een van mijn favorieten!
    Ik heb je trouwens ook genomineerd voor de Liebster Award 🙂

    Like

Leave a comment